• ANTROPOLOGIA DE LES CREENCES

    SALAZAR, CARLES FRAGMENTA Ref. 9788492416288 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La creença religiosa és una creença «ordinària» en un món o en uns éssers «extraordinaris». ¿Quins són els mitjans ordinaris que ens porten a creure en l?existència de l?extraordinari? ¿Per què creiem en el que no entenem? ¿Per què tenim creences irracionals? Creences irracionals no són creences (ne...
    Ancho: 130 cm Largo: 210 cm Peso: 519 gr
    Disponible en 3-6 dies
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92416-28-8
    • Data d'edició : 01/12/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Catalán
    • Autors : SALAZAR, CARLES
    • Nº de pàgines : 432
    • Col·lecció : ASSAIG
    • Nº de col·lecció : 14
    La creença religiosa és una creença «ordinària» en un món o en uns éssers «extraordinaris». ¿Quins són els mitjans ordinaris que ens porten a creure en l?existència de l?extraordinari? ¿Per què creiem en el que no entenem? ¿Per què tenim creences irracionals? Creences irracionals no són creences (necessàriament) falses, sinó contraintuïtives: són creences que contradiuen la idea de realitat que usem en la nostra vida quotidiana.
    A partir de les aportacions de les grans veus de l?antropologia (Frazer, Malinowski, Lévi-Strauss), la sociologia (Durkheim, Weber), la lingüística (Saussure) i la psicoanàlisi (Freud, Jung), aquesta obra ofereix una antropologia de les creences que no planteja l?irracional com a patològic ni l?anàlisi corresponent com una teràpia: l?autor no vol curar ningú de les seves creences irracionals; simplement, les vol explicar.

Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.