• ADJECTIUS POSSESSIUS, ELS -TEORIA I ALGUNS PROBLEMES D'US-

    COBA FEMENIA, JOAN ABADIA DE MONTSERRAT, PUBLICAC Ref. 9788484156826 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    L?autor d?aquest llibre s?acosta a l?estudi dels adjectius possessius, als quals els lingüistes no sempre han parat l?atenció teòrica necessària. Parteix de la consideració que tot lexema té dos vessants, un vessant semàntic i un altre de sintàctic, els quals estudia per separat. Finalment, suggerei...
    Peso: 250 gr
    Disponible en 3-6 dies
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8415-682-6
    • Data d'edició : 01/02/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CAT
    • Autors : COBA FEMENIA, JOAN
    • Nº de pàgines : 240
    • Col·lecció : 101
    • Nº de col·lecció : 101
    L?autor d?aquest llibre s?acosta a l?estudi dels adjectius possessius, als quals els lingüistes no sempre han parat l?atenció teòrica necessària. Parteix de la consideració que tot lexema té dos vessants, un vessant semàntic i un altre de sintàctic, els quals estudia per separat. Finalment, suggereix un tractament dels adjectius possessius en una gramàtica de la llengua i fa algunes propostes de millora en qüestions relacionades amb la normativa lingüística.

Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.