• LA PROPERA FESTA DEL LLIBRE SERÀ DE COLOR TARONJA!

    CINQUANTA ANYS DEL RELLANÇAMENT D'EDICIONS PROA

    DIVERSOS AUTORES PROA S.A., EDICIONS Ref. 9788475885629 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La primavera del 1964 Edicions Proa es va rellançar, sota el patrocini del mecenes Joan B. Cendrós, amb una espectacular campanya de premsa: “La propera festa del llibre serà de color taronja!” La idea era impulsar la Biblioteca A Tot Vent, creada a Badalona per Marcel•lí Antich i Josep Queralt l’an...
    Ancho: 135 cm Largo: 215 cm Peso: 334 gr
    Disponible en 3-6 dies
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7588-562-9
    • Data d'edició : 01/02/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : Catalán
    • Autors : DIVERSOS AUTORES
    • Nº de pàgines : 112
    • Col·lecció : FORA DE COL.LECCIO
    La primavera del 1964 Edicions Proa es va rellançar, sota el patrocini del mecenes Joan B. Cendrós, amb una espectacular campanya de premsa: “La propera festa del llibre serà de color taronja!” La idea era impulsar la Biblioteca A Tot Vent, creada a Badalona per Marcel•lí Antich i Josep Queralt l’any 1928, i actualitzar-ne el catàleg per connectar amb un nou públic. La recerca sobre Aymà/Proa dels anys seixanta ha portat a descobrir les Edicions Proa dels anys vint i trenta: una editorial popular, amb ambició universal, que va aplicar estratègies publicitàries innovadores i que encara avui és un referent per la qualitat de les obres i per la bellesa de les edicions.

Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.